پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری
نوشته شده در پنج شنبه 18 آذر 1395
بازدید : 406
نویسنده : محمد نریمانی

رپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی همان (Advertorial) است

مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌ رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع با سفارش قبلی و با هدف تبلیغات اینترنتی برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند.

در سایت بک لینک شاپ به آدرس www.backlinkshop.net/reportage-agahi فضای اینترنتی در برخی وب‌ سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می کنند.

این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است معمولا در رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری یک روال داستانی دنبال می شود و در نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است. این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن آن کمتر دیده شود، همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از رپورتاژهای آگهی است که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی انجام می شود. ریپورتاژ آگهی درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس می باشد.




بازدید : 472
نویسنده : محمد نریمانی

سایت های آموزش سئو و بهینه سازی سایت 

1: سایت سئو روز به آدرس seorooz.net 

مجموعه کارهایی است که باعث می شود موتور جستجو و خزنده ها، سایت را بهتر درک کنند. پیش نیاز این آموزش، آموزش ​سئو می باشد.که در مقالات سئو , کامل توضیح داده شده است.سئو و بهینه سازی سایت، تنها پایه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و حکم یک چرخ اتومبیل را دارد.یک اتومبیل با داشتن چرخ حرکت نمی کند و نیاز به موتور و بدنه مناسب دارد.اما به هر حال برای حرکت، باید 4 چرخ داشته باشد! بهینه سازی سایت هم حکم همین 4 چرخ را دارد.بهینه سازی سایت در موضوعاتی که رقابت دارند (حتی کم) معجزه نمی کند! اما برای یک سئو سایت موفق، باید بهینه سازی مناسبی داشته باشید.

این مورد را می توان در دسته سئو و بهینه سازی سایت قرار داد.اما از موارد پایه سئو می باشد.نقشه سایت به خزنده ها کمک می کند تا به صفحات شما دسترسی پیدا کنند و در آن بخزند! اگر نقشه سایت وجود نداشته باشد، خزنده ها باید توسط لینک های دیگر سایت ها که به شما ارجاع داده شده اند، سایت شما را ببینند.در نتیجه کار برای خزنده ها سخت می شود.استفاده از نقشه سایت موجب افزایش سرعت فهرست شدن (index شدن) سایت ها در گوگل می شود.

2: سایت سئو موز به آدرس seomoz.ir

اکثر طراحان سایت و برنامه نویسان و یا سئو گرها تازه وارد فکر می کنند که بهینه سازی یک سایت، تمام فرایند سئو است.در حالی که ON Page Seo تنها اصول و پایه سئوست و گامی است برای شروع حرکت!

هزاران سایت اصول اولیه سئو را رعایت کرده اند.دلیل نمی شود اگر وب سایتی on page seo مناسبی داشته باشد به نتایج نخست گوگل راه یابد (در مواردی نیز می تواند این اتفاق بیفتد.بخصوص در موضوعات کم یا بی رقابت.آموزش تشخیص رقابت یک موضوع را مطالعه کنید) اصول اساسی و مهم آموزش سئو و بهینه سازی سایت.

3: سایت سئو تولز به آدرس www.3eotools.com

با سابقه پنج ساله در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت خدمات خود را آغاز کرد و با گذر زمان با به کار گیری متخصصان برنامه نویس و طراح با تجربه جایگاه خود را ارتقا داد. سئو سایت یکی از مشکل ترین پر استرس ترین خدمات موجود در وب میباشد و همیشه طبق الگوریتم های جدید که در مبارزه با اسپم و تقلب وب مستران به روز میشود باید حرکت کرد و چون سئو و مراحل انجام آن در هیچ جای دنیا قوانین کاملا مشخصی ندارد کار را بسیار دشوار میکند. ولی با کسب تجربه و مراحل کار به صورت کلاه سفید بودن میتوان بهترین نتیجه را در زمان خود که بستگی به سطح رقابتی بودن کلمات کلیدی آن دارد را به سرانجام رساند.

تحقیقاتی که باید قبل از پروسه بهینه سازی انجام گیرد

برای تجارت هایی که مشتریان آنها مصرف کنندگان یا افراد واسطه هستند، بهینه سازی موتورهای جستجوگر (سئو و بهینه سازی سایت) از اولویت بالایی برای جذب ترافیک برخوردار است. تاکتیکهای پیشنهادی زیادی برای کمک به طراحان سایت برای جذب ترافیک ارائه شده است، اما در این مطلب قصد داریم تا یک گام به عقب برداشته و موئلفه های کلیدی را معرفی کنیم که نیاز است هر طراح سایتی قبل از آغاز پروسه بهینه سازی به آنها توجه ویژه داشته باشد. درک صحیح از مخاطب هدف در بهینه سازی موتورهای جستجوگر (سئو) اولین گام برای فراهم کردن مقدمات بهینه سازی سایت، شناخت دقیق مخاطب هدف است.

اگر تجارت شما زمان زیادی را برای توسعه شخصیت برند خود صرف نکرده است، همین حالا باید این کار را شروع کند. شخصیت برند از چند مولفه مختلف تشکیل شده است که رفتارها، اهداف، خواسته ها و نیازهای مشتریان هدف را در خود جای میدهد. بسیار مهم است که بدانید خدمات یا محصولاتتان متناسب با چه سنی و با چه جنسیتی ارائه میشود. همچنین باید بررسی کنید که آیا محصول یا خدمتی که ارائه میدهید، به عنوان نیاز اصلی جامعه هدف شناخته میشود یا صرفا یک خرید لوکس برای آنها به حساب میآید.

و جستجوی کلیدواژه ها برای سئو بررسی دقیق سئو پس از شناخت دقیق مخاطب گام بعدی انجام یک بررسی دقیق روی سئوی سایت است. باید بررسی شود که آیا در وبسایت شما از نظر فنی مسائلی وجود دارد که میتواند برای پیمایشگرهای موتورهای جستجو مشکلی ایجاد کند؟ آیا محتوای موجود در سایت برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو گیج کننده هستند؟ آیا صفحات سایت با تلفنهای همراه سازگاری دارند؟ ارائه سایت سازگار با تلفنهای همراه، با توجه به نرخ رشد روزافزون استفادهی کاربران از این ابزار، به امری ضروری تبدیل شده است. همچنین گوگل اعلام کرده است که در ایندکس گذاریهای آینده خود سایتهای سازگار با تلفنهای همراه را در اولویت قرار خواهد داد.

پیشنهاد میشود برای بررسی دقیق سئو سایت از ابزارهای موجود برای این کار استفاده کنید.

از جمله این ابزارها میتوان به بخش Analytics در Google Search Console اشاره کرد که با استفاده از آن میتوانید آنالیز نسبتا دقیقی روی کیفیت سئوی سایت خود انجام دهید. بررسی دقیق محتوای سایت اکنون که نیازهای مشتریان خود را شناسایی کردهاید و همچنین آنالیز دقیقی بر سئوی سایت خود انجام دادهاید زمان آن رسیده تا بررسی کنید چه نوع محتوا و با چه کیفیتی، پاسخگوی نیاز مشتریان شما بوده و آنها را به سمت استفاده از محصولات و خدمات شما سوق خواهد داد.

هدف اصلی از انجام این تجزیه و تحلیل یافتن کمبودهایی است که در اطلاعات ارائه شده به مشتریان دیده میشود. محتوا بخشی است که بوسیله آن با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار میکنید پس ضروری است آن را بدرستی به مخاطب ارائه کنید. همواره هنگام تولید محتوا باید این نکته را به خاطر داشته باشید که محتوای شما باید آن چیزی را ارائه دهد که مشتری در جستجوی آن است. تجزیه و تحلیل رقبا در نهایت یک تجزیه و تحلیل دقیق از رقبا به شما کمک خواهد کرد تا انتظارات خود را به درستی تنظیم کنید. رقبای شما تا چه میزان در کانالهای بازاریابی فعالیت جدی انجام میدهند؟ آیا رقبای شما به چیزی که مشتریان به آن اهمیت میدهند فکر میکنند یا هنوز تلاش میکنند به مشتریان بگویند که چه چیزی مهم است؟ آیا شما در جایگاهی هستید که محتوای خود را رو در روی رقبای خود قرار دهید و از این مقابله پیروز بیرون بیایید؟ ایده ای که در مطلب مطرح میشود جاسوسی از رقبا نیست.

هدف این است که دریابید چگونه میتوانید مخاطب هدف خود را مجاب کنید تا به وبسایت شما مراجعه کرده و مطالب شما را مطالعه کند. یک فاکتور مهم دیگر در این فرآیند این است که باید با نگاهی جامع داشته باشید، باید رقبایی فراتر از رقبای استاندارد خود را در نظر داشته باشید و تحلیل کنید که آیا پتانسیلی برای پیدایش شرکتهای جدیدی وجود دارد که ممکن است اولویتهای اصلی تجارت شما را تحدید کند؟ این شرکتها آنهایی هستند که در مرحلهی قبلی آنها را در زمرهی رقبای خود به حساب نیاورده بودید اما مهم است تا خطر آنها را همیشه درنظر داشته باشید.

نتیجه گیری با استفاده از توصیه های این مقاله و شناخت بهتر از مشتریان، محتوا و چشم انداز رقابتی، میتوانید تاکتیکهای سئوی مدنظر خود را با آگاهی بیشتری عملی کنید. انجام پژوهش پیشنهادی قبل از اجرای استراتژی های سئو موقعیت شما را برای موفقیت بهبود خواهد داد.


:: برچسب‌ها: معرفی سایت سئو , سایت های سئو , سایت های آموزش سئو ,



بازدید : 553
نویسنده : محمد نریمانی

چیز دانلود در اخبار سینما و موسیقی : «رفتن» به بخش رقابتی جشنواره فیلم مراکش دعوت شد

 

 
«رفتن» به بخش رقابتی جشنواره فیلم مراکش دعوت شد

 


:: برچسب‌ها: «رفتن» به بخش رقابتی جشنواره فیلم مراکش دعوت شد ,



خرید لایسنس اورجینال از شاپ کسپرسکی
نوشته شده در یک شنبه 7 آذر 1395
بازدید : 546
نویسنده : محمد نریمانی

سایت شاپ کسپرسکی به ادرس shopkaspersky.com خرید لایسنس آنتی ویروس ۲۰% تخفیف ویژه در صورت خرید مستقیم از شرکت ارسال رایگان به سراسر کشور.

خوشبختانه به دلیل تهیه تعداد بالای محصولات لایسنس اورجینال کسپرسکی توسط این شرکت قبل از بالا رفتن قیمت دلار ،محصولات کسپرسکی را میتوانید به قیمت دلار ۳ ماه پیش از این شرکت خرید نمایید. خرید لایسنس اورجینال kaspersky

 خرید آنتی ویروس کسپرسکی  خرید آنتی ویروس kaspersky

قابل نصب بر روی ۱ کامپیوتر: ۵۲۰۰۰ تومان قابل نصب بر روی ۳ کامپیوتر: ۹۵۰۰۰ تومان + تحویل رایگان + نصب رایگان + آموزش رایگان + پشتیبانی یکساله + گارانتی یکساله + تعویض رایگان ویندوز در صورت درخواست مشتری قبل از نصب آنتی ویروس

قیمت کسپرسکی لایسنس اورجینال ۲۰۱۶ – Kaspersky Antivirus 2016 قابل نصب بر روی ۱ کامپیوتر: ۳۵۰۰۰ تومان قابل نصب بر روی ۳ کامپیوتر: ۷۰۰۰۰ تومان + نصب رایگان + آموزش رایگان + پشتیبانی یکساله + گارانتی یکساله

کسپرسکی تحت شبکه – Kaspersky OpenSpace 2016  قابل نصب بر روی ۱۰ دستگاه به بالا + صدور لایسنس اورجینال به نام مشتری + تحویل رایگان + نصب رایگان + آموزش رایگان + پشتیبانی یکساله + گارانتی یکساله خرید آنتی ویروس Kaspersky

قیمت کسپرسکی لایسنس اورجینال موبایل – Kaspersky Mobile Security قابل نصب بر روی ۱ دستگاه: ۲۸۰۰۰ تومان + نصب رایگان + آموزش رایگان + پشتیبانی یکساله + گارانتی یکساله

جهت اطلاع از نسخه مناسب برای شبکه های کامپیوتری خود و اطلاع از قیمتهای این نسخه با شرکت تماس حاصل نمایید.

لایسنس اورجینال کسپرسکی اندروید – هرگاه صحبت ویروس‌ها، حملات اینترنتی، سرقت هویت و تبهکارانی می‌شود که قصد سرقت اطلاعات کارت اعتباری یا بانکی را دارند، اسمارت‌فون (تلفن هوشمند) و تبلت شما نیز به همان اندازه رایانه‌تان آسیب‌پذیر می‌نماید. به علاوه، وسایل همراه جمع و جور امروزی بسیار مستعد گم شدن هستند و هدف آسانی برای سارقان محسوب می‌شوند. درنتیجه احتمال افتادن اطلاعات حساس به دست افراد ناباب نیز بیشتر می‌شود. با خرید لایسنس اورجینال لایسنس اورجینال کسپرسکی از تمامی تهدیدها به دور باشید

امروزه کامپیوترهای شخصی بطور چشمگیری با تهدیدات ترکیبی مواجه هستند و اصطلاحاً”حملات زیر زمینی” در هنگام اتصال به اینترنت در حال رشد روزافزون است. لذا، راه حل ضد ویروسی به تنهایی توان محافظت از سیستم شما را ندارد. بعد از خرید آنتی ویروس کسپرسکی اینترنت سکوریتی حاوی آخرین تکنولوژیهای پیشرفته لابراتوار کسپرسکی جهت محافظت دربرابر کدهای مخرب، حملات شبکه و جلوگیری از اسپم می باشد.

کلیه اجزاء kaspersky.com جهت جلوگیری از تداخلهای سیستم و اطمینان از عملیات سریع کامپیوتر شما با هم مجتمع شده اند.

کسپرسکی لایسنس اورجینال ۲۰۱۶ – Kaspersky Antivirus 2016 ، ترکیبی از متدهای دفاعی سنتی با آخرین تکنولوژی جلوگیری کننده جهت آماده سازی مستحکم و محافظت مستقل در برابر کدهای مخرب می باشد. کاربران غیرحرفه ای بدنبال آنتی ویروسی هستند که براحتی نصب و تنظیم می شوند و کاربران حرفه ای نیز، نیازمند آنتی ویروسی هستند که علاوه بر سازگاری بالا، بانیازهای شخصی آنها متناسب باشد.

خرید لایسنس اورجینال کسپرسکی کلیه نیازهای کاربران مبتدی و حرفه ای را تامین میکند. لایسنس اورجینال کسپرسکی بطور قابل توجهی با سیستم عاملهای خانواده ویندوز مایکروسافت (شامل ویندوزهای ۶۴ بیتی) و دیگر برنامه های امنیتی در کامپیوترهای شخصی (بطور مثال فایروالها) سازگاری عالی دارد.

لازم به ذکر است لایسنس اورجینال کسپرسکی کامپیوتر شما را در برابر تهدیدات اینترنتی محافظت نمیکند و در صورتی که کامپیوتر شما به اینترنت متصل است توصیه اکید ما استفاده از کسپرسکی اینترنت سکوریتی میباشد.

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس ۲۰۱۶,۲۰۱۷ (Handhelds) و PDA ها را در مقابل کدهای مخرب حفظ می کند .لایسنس اورجینال کسپرسکی در حالت Real Time تمامی تلاشها برای دسترسی به اطلاعات ، Object ها و Database ها را کنترل می کند . در خرید آنتی ویروس کسپرسکی همچنین قابلیت اسکن بر اساس درخواست شما یا on-demand-scanning را برای شما فراهم می سازد، تا اطلاعات موجود در حافظه و کارتها توسعه را به راحتی Scan کنید.

کسپرسکی تحت شبکه – Kaspersky Open Space Security این نسخه از لایسنس اورجینال کسپرسکی برای سیستمهای تحت شبکه و حداقل تعداد ۱۰ سیستم تحت شبکه میباشد و دارای نسخه های زیر است:

             Kaspersky Work Space Security

          Kaspersky Business Space Security

          Kaspersky Enterprise Space Security

          Kaspersky Total Space Security

در خرید آنتی ویروس kaspersky هر یک از نسخه های فوق برای شبکه های خواصی طراحی شده است، جهت اطلاع از نسخه مناسب برای شبکه های کامپیوتری خود و اطلاع از قیمتهای این نسخه با شرکت تماس حاصل نمایید.

نسخه لایسنس اورجینال کسپرسکی ۲۰۰۷

نسخه ۲۰۰۷ یا ۶ اولین نسخه از سری نرم‌افزارهای اینترنت سکیوریتی کسپرسکی بود. خرید آنتی ویروس kaspersky مجله پی‌سی ورلد این نسخه را به خاطر عملکرد خوب در شناسایی بدافزارها مورد تقدیر قرار داد. خرید آنتی ویروس kaspersky این نرم‌افزار ۱۰۰درصد بدافزارهای موجود در لیست بدافزارهای شایع شده ژانویه ۲۰۰۶ متعلق به موسسه wild list را شناسایی کرد. خرید آنتی ویروس kaspersky کسپراسکای اینترنت سکیوریتی قادر به اسکن فایل‌های فشرده شده و پک شده بود و ۸۳٫۳ درصد از بدافزارهای پنهان و ۱۰۰ درصد از نمونه‌های آگهی‌افزارها را می‌توانست شناسایی کند. یکی از انتقادات وارد بر این نسخه عدم توانایی آن در پاک کردن کامل فایل‌های آلوده و داده‌های آنها از رجیستری ویندوز بود.

 

کسپراسکای اینترنت سکیوریتی (به انگلیسی: Kaspersky Internet Security) یک مجموعه نرم‌افزاری امنیت اینترنت است که توسط شرکت کسپراسکای توسعه داده می‌شود. این نرم‌افزار بر روی سیستم‌عامل ویندوز اجرا می‌شود و قابلیت شناسایی و از بین بردن بدافزارها و همچنین مقابله با هرزنامه‌های ایمیلی، حملات فیشینگ و سرقت اطلاعات را دارد.

 

نسخه ۲۰۰۸

در نسخه لایسنس اورجینال ۲۰۰۸ یا ۷ رابط کاربری آن دوباره طراحی شد و نام اجزای آن تغییر کرده بود و دوباره سازمان دهی شده بود. نام بخش ضدهکر به دیوار آتش تغییر یافت و قسمت ضدجاسوس‌افزار در بخش کنترل حریم خصوصی (Privacy Control) ادغام شد. ویژگی کنترل والدین (Parental controls) هم در این نسخه معرفی شد. بخش مسدود کننده هرزنامه با اوت لوک، اوت لوک اکسپرس، ویندوز میل و نرم‌افزار the bat هماهنگ شده بود و محتوای ایمیل‌ها تحلیل و امتیاز بندی می‌شد و این امتیاز بندی ایمیلها توسط دو برچسب «هرزنامه» و یا «احتمالاً هرزنامه» مشخص می‌شد.

 

نسخه ۲۰۰۹

نسخه لایسنس اورجینال kaspersky ۲۰۰۹ یا ۸ با ارائه محیط نرم‌افزاری جدید، بخش مسدود کننده نرم‌فزارها، هسته ضدویروس به‌روز شده و یک اسکنر بررسی آسیب‌پذیری منتشر شد. پنجره اصلی آن به چهارقسمت تقسیم می‌شد و یک نوار وضعیت که رنگهای آن به سبز، زرد و قرمز تغییر می‌کرد به صفحه اصلی آن اضافه شده بود. طبق آزمایش‌های انجام شده این نسخه قادر به شناسایی ۹۵ الی ۹۹ درصد بدافزارها بود.

 

نسخه لایسنس اورجینال کسپراسکای ۲۰۱۰

محیط گرافیکی در این نسخه نیز شامل تغییراتی بود و ویژگی سندباکس که اجازه اجرای نرم‌افزارها را در یک محیط مجازی بدون ارتباط با سیستم‌عامل اصلی می‌داد از قابلیت‌های جدید این نسخه بود. همچنین این نسخه را می‌توان در ویندوز ۷ مورد استفاده قرار داد.

 

نسخه لایسنس اورجینال ۲۰۱۱

در ۸ ژوئن ۲۰۱۰ شرکت کسپراسکای نسخه بتای اینترنت سکیوریتی ۱۱ یا ۲۰۱۱ را برای کاربران ویندوز منتشر ساخت. در این نسخه رابط کاربری تغییر کرده‌است و ابزارک‌هایی برای استفاده در ویندوز ویستا و ۷ قرارداده شده که با بهره‌گیری از آنها می‌توان وضعیت امنیتی سیستم را بر روی دسکتاپ مشاهده کرد و یا یک فایل را تنها با یک کلیک اسکن کرد.[۱]

 

نسخه لایسنس اورجینال کسپرسکی ۲۰۱۴

در نسخه جدید این بسته امنیتی که با نامKaspersky Internet Security 2014 عرضه شده است، ویژگی‌های جدیدی به نرم‌افزار اضافه شده است. به منظور افزایش امنیت نرم‌افزارهای اجرایی ویندوز شما، حالت "نرم‌افزارهای مطمئن" اضافه شده است، عملکرد حالت "Safe Money" بهبود پیدا کرده و شما می‌توانید از یک مرورگر مشخص برای مراجعه به سایت‌های بانک و مراکز مالی خود استفاده نمایید. عملکرد بخش "Parental Control" بهبود شگرفی پیدا کرده به طوری که گزینهٔ تنظیم اجازه‌های مختلف به ویندوز در جهت اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارها اضافه شده است.

منبع : shopkaspersky.com شاپ کسپرسکی


:: برچسب‌ها: shopkaspersky , خرید لایسنس , خرید لایسنس اورجینال ,